עצה מביל גייטס לנערים של היום

ביל גייטס נאם לאחרונה בבית ספר תיכון בארה"ב על 11 דברים שהתלמידים לא ילמדו בבית הספר. הוא דבר על כך שהוראה בשיטות מודרניות של "להרגיש טוב" ו"נכון פוליטית" (Politically correct ) יוצרת דור של ילדים ללא חוש של מציאות ובונה אותם לכישלון בעולם האמיתי.

כלל מספר 1 : העולם אינו הגון (העולם לא פייר) – תתרגלו לכך!

כלל מספר 2 : הכבוד העצמי שלכם לא מעניין את העולם. העולם מצפה מכם להשיג משהו לפני שאתם מרגישים טוב עם עצמכם.

כלל מספר 3 : אתם לא תשתכרו 60,000$ לשנה מיד עם סיום בית הספר. לא תהיו סמנכ"לים עם רכב וטלפון ברכב, עד שלא תהיו ראויים לשניהם.

כלל מספר 4 : אם חשבתם שהמורה שלכם קשוח...
חכו עד שיהיה לכם בוס.

כלל מספר 5 : להפוך המבורגרים על האש זו לא פחיתות כבוד. לסבא ולסבתא שלכם הייתה מילה אחרת עבור הפיכת המבורגרים: הם קראו לזה 'הזדמנות'.

כלל מספר 6: אם אתם מסתבכים, זו לא אשמת ההורים ולכן אל 'תקטרו' ואל 'תייללו' על שגיאות שאתם עושים, לימדו מהשגיאות!

כלל מספר 7: לפני שנולדת, הוריך לא היו כל כך משעממים כפי שהם היום. הם הפכו לכאלה מכך שהיו עסוקים בלשלם את ההוצאות שלך, בלכבס את הבגדים שלך ומרוב הקשבה לדיבורים שלך על כמה Cool חשבת שאתה.
אז לפני שאתה מציל את היערות מדור הטפילים של הוריך, נסה לסלק את הכינים מהחדר שלך.

כלל מספר 8: בית הספר שלכם אולי יכול היה להסתדר עם מנצחים ומפסידים, אבל בחיים זה לא כך. בכמה בתי ספר ביטלו את ציוני הנכשל ונותנים לכם כמה זמן שאתם רוצים כדי להגיע לתשובה הנכונה. אין לכך, ולו דמיון קלוש, לשום דבר מהחיים האמיתיים.

כלל מספר 9: החיים אינם מחולקים לסמסטרים. אינכם מקבלים את הקיץ כחופש ומעט מאד מעבידים מעונינים לעזור לכם למצוא את עצמכם! תצטרכו לעשות זאת רק על חשבון הזמן שלכם.

כלל מספר 10 : הטלוויזיה אינה החיים האמיתיים. בחיים האמיתיים אנשים צריכים לעזוב את בתי הקפה וללכת לעבוד.

כלל מספר 11 : היו נחמדים ליורָמֶים ולחְנוּנֶים בכיתה שלכם. מירב הסיכויים שתמצאו את עצמכם עובדים עבור אחד מהם.

אז אם יש לכם ילדים בגיל העשְרֵה, תנו להם לקרוא את דברי ביל גייטס הללו. אני מניח שאתם כהורים בוודאי הנהנתם בהסכמה לכללים. ואם אין לכם עדיין ילדים בגיל הזה, סימן שאתם צעירים מספיק כדי שהכללים הללו יחולו גם עליכם, שננו אותם והרשו לעצמכם חיוך.




רקעים ותמונות בנושא "מעניינים ומצחיקים"


נושאים נפוצים

כל הזכויות שמורות לאתר הברכות הישראלי © brachot.net